Doelgroep

De stichting heeft tot doel om jongeren, die nog geen hulp aangeboden krijgen maar aan hun lot zijn overgelaten, te helpen. We richten ons op jongeren van 12 tot 30 jaar oud. In ontwikkelingslanden krijgt niet iedereen een studiefinanciering. Door gebrek aan geld kunnen sommigen na de basisschool niet verder studeren. Door deze jongeren financieel te ondersteunen, geven wij hun de kans op een betere toekomst.

Werkzaamheden van de Stichting.

De stichting wil haar doel bereiken door studiebeurzen beschikbaar te stellen aan de studenten waarvan de familie de opleiding moeilijk kan betalen. Om hiervoor in aanmerking te komen moeten zij een voorstel doen hoe zij na hun studie andere kinderen gaan helpen bijvoorbeeld: sponsors van de stichting worden of studie van een kind op zich nemen.

Hoe kunt u ons steunen?

Stichting Little Hand werkt nu met particulieren die incidenteel of periodiek een bedrag storten. Hierin geldt nadrukkelijk geen minimaal bedrag. “al het klein beetje helpt”.

Bankrekeningnummer/IBAN: NL07 INGB 0006641484 t.n.v. Stichting Little Hand

U kunt uw donaties ook veilig en betrouwbaar online overmaken via IDEAL, SEPA, CREDITCARD, PAYPAL, DEBITCARD, CADEAUBON ONLINE, ONLINE OVERSCHRIJVING.